Axa acenteleri, Google Premier Partners Projesi’yle dijitalleşiyor

AXA 4.0 vizyonuyla sigorta sektörüne öncülük eden AXA Sigorta, dijital dönüşümünde acentelerini de yeni işbirlikleri ve projelerle desteklemeye devam ediyor. Şirket şimdi de Google Premier Partners projesiyle acentelerin dijitalleşmelerini hızlandırmayı amaçlıyor.

Tüm dünyada sigorta sektörüne yenilikçi bakış açısıyla öncülük eden AXA Sigorta, dijital alanda gerçekleştirdiği ilklerle müşterilerinin olduğu kadar acentelerinin de hayatlarını kolaylaştırmaya devam ediyor. AXA Sigorta dijital yolculuğunu müşteri 4.0, acente 4.0, çalışan 4.0 ve proses 4.0 olmak üzere dört unsurdan oluşan AXA 4.0 vizyonunu sürdürürken acentelerini de farklı uygulamalar ve işbirlikleriyle destekliyor. Şirket bu kapsamda Google Premier Partners projesini hayata geçiriyor. AXA acentelerine dijital dünyada yeni fırsatlarla işlerini büyütmeleri için kaynak sağlamayı hedefleyen program kapsamında acenteler; kurumsal web sitelerinin yenilenmesi, sosyal medya içeriği oluşturma ve Google Adwords’den reklam yönetimi gibi hizmetlerden faydalanabiliyor. Programa başvuran ilk 30 acentenin ise 2018 yılı içerisinde Google reklam bütçesi 4 ay boyunca AXA Sigorta tarafından karşılanıyor.

AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, acentelerin dijitalleşmesinin AXA Sigorta’nın dijital dönüşümünde çok kritik bir yeri olduğunun altını çizerken teknolojinin hızla değiştiği ve iş dünyasının her alanına nüfuz ettiği günümüz koşullarında aksinin mümkün olmadığını ifade etti : “Bu sebeple bu yıl AXA 4.0 stratejimizi hayata geçirdik. Müşteri, acente, çalışan ve süreç olmak üzere dört temel üzerine inşa ettiğimiz bu vizyon, müşterilerimize büyük veri ve Nesnelerin Interneti gibi teknolojilerden faydalanan yeni ürün ve hizmetler sunarken acentelerimizin hayatını kolaylaştıracak uygulamaları hayata geçirmemizi sağlıyor, çalışanların elini inovatif yaklaşımlar için güçlendiriyor ve süreçlerimizi yeniden şekillendiriyor. Çünkü biliyoruz ki içinden geçtiğimiz dönemde dijital dönüşüme direnen ve bunun bir parçası olmayan şirketler gelecekte kendilerine yer bulamayacaklar. Google Premier Partners ile gerçekleştirdiğimiz bu projeye de bu sebeple AXA 4.0 kapsamında büyük önem atfediyoruz.”

AXA Sigorta olarak yıllardır öncelikleri olan ve önemli yatırımlarla destekledikleri dijitalleşme konusunda en önemli iş ortakları olan acentelerinin de kendileriyle aynı vizyona sahip olması gerektiğinin altını çizen Ölken, “Google Premier Partners projesi, acentelerimizin dijitalleşmesini büyük oranda hızlandıracak. Acentelerimiz program kapsamında Google Adwords reklam yönetimi, kurumsal websitelerinin yeniden yapılması veya yenilenmesi, sosyal medya içerik yönetimi gibi farklı hizmetler alabilecekler” dedi.

16 Temmuz 2018

İlgili Haberler

Yazarlar