AXA’nın “Milyonerler Kulübü” Lizbon’da buluştu

AXA Sigorta yüksek üretim gerçekleştiren acentelerinin başarısını Lizbon’a düzenlediği 4 günlük “Milyonerler Kulübü” buluşmasında kutladı.

Türkiye’de sigorta sektörüne öncülük eden AXA Sigorta’nın yüksek prim üretimi hedefini gerçekleştiren acentelerinin başarısını kutlamak amacıyla düzenlediği “Milyonerler Kulübü” toplantılarının ikincisini bu yıl Portekiz’in başkenti Lizbon’da gerçekleştirdi. 19-23 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilen toplantıda; AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, Banka Dışı Satış Kanalları ve Bölgeler Destek Direktörlüğü Koordinatörü İlknur Öztürk ve Kadıköy Bölge Koordinatörü Ebru Kolege 54 acente sahibinin yanı sıra eşleri ve ortaklarıyla bir araya geldi. Lizbon’un tarihi ve turistik bölgelerini gezen Milyonerler Kulübü üyeleri, ikinci gün düzenlenen değerlendirme toplantısı ardından üçüncü gün Sintra, Cascais, Cabo de Roca ve Estoril turuna katıldılar.

Değerlendirme toplantısında konuşan AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, AXA olarak attıkları her adımın arkasında “insanların daha iyi bir yaşam sürmelerine katkı sağlama” misyonlarının yer aldığını hatırlattı: “Bizim en öncelikli olan inovatif adımlar atarak ve sigortacılığı da etkisi altında alan Dördüncü Sanayi Devrimi’nin imkanları en iyi şekilde kullanarak yenilikçi ürün ve hizmetler sunmak. Ancak bu şekilde sadece hasar anında zararları tazmin eden şirket olmanın ötesine geçerek müşterilerimizin hayatı için değer yaratan gerçek bir çözüm ortağına dönüşebiliriz. Bu sebeple de bu yıl Sigorta 4.0 stratejimizi hayata geçirdik. Stratejimizin önemli adımlarından biri olan ‘Acente 4.0’ dahilinde acentelerimizi de güçlendirecek mekanizmalar ve araçlar üzerinde çalışıyoruz” dedi.

AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı Firuzan Özcan ise toplantıda müşteri memnuniyetini artırmak ve kurumsal süreçleri hızlandırmak adına hayata geçirdikleri “Güçlü Bölge” stratejisine değindi: “Bu stratejiyle amacımız acente ve müşterilerimizin beklentilerini kısa vadelerde tespit ederek hızla ve yerinde çözmek. Tüm sektörün aksine merkezileşmek yerine bölgelerimiz aracılığıyla acentelerimizle dirsek dirseğe çalışarak daha hızlı ve eksiksiz hizmetler sunacağız. Süreçlerimizi sadeleştireceğimiz bu strateji kapsamında teknolojiyi de en verimli şekilde kullanarak dijital dönüşümümüzü sürdüreceğiz ve acentelerimizin hizmet süreçlerini mükemmelleştirme yolunda hızla ilerleyeceğiz” dedi.

4 Ekim 2018

İlgili Haberler

Yazarlar