Brand Finance Türkiye raporundan: En çok değer kazanan sigorta markası Halk Sigorta

Dünyanın önde gelen marka değerlendirme kuruluşlarından Brand Finance’in “Turkey 100 - 2018” raporunda ‘Türkiye’nin En Değerli 100 Şirketi’ arasında 53’üncü sırada yer alan Halk Sigorta, %64 artışla Türkiye’de marka değerini en çok artıran sigorta şirketi oldu. Halk Sigorta, listedeki tüm şirketler arasında ise marka değerini en çok artıran 4’üncü şirket olarak yer aldı.

Geçtiğimiz yıl prim üretiminde Türkiye’nin en büyük 10 şirketi arasında girmeyi başaran ve 60. yılında ilk 10 sevincini yaşayan Halk Sigorta, Brand Finance tarafından her yıl yayınlanan Türkiye’nin en değerli markalarının belirlendiği “Turkey 100” raporunda bu yıl “Türkiye’nin En Değerli 100 Şirketi” arasında 63’üncü sıradan 53’üncü sıraya yükseldi. Halk Sigorta böylece listede 10 basamak yükselmiş oldu. Raporda “En Çok Değer Kazananlar” listesinde ise 100 şirket arasından ilk 5’in içinde, 4’üncü olarak yer alan Halk Sigorta, rapora göre marka değerini 2016 ve 2017 yılları arasında %64 artırdı. 

‘GÜVEN KAZANIYORUZ’

2017 yılında 1.5 milyar lira prim üreterek hedeflerini aştıklarını, toplam üretimde ilk 10’a ve özellikle yangın branşında ilk 9’a girmelerinin şirketin gücünü gösterdiğini söyleyen Halk Sigorta Genel Müdürü Bülent Karan, doğru yönde yaptıkları yatırımların meyvelerini almaya başladıklarını ifade etti. Hedeflerinin ‘sektörün en değerli sigorta markası olmak’ şeklinde belirlendiğinin altını çizen Karan, konuyla ilgili şu açıklamalarda bulundu: “Halk Sigorta olarak günümüzde sadece underwriting ile değil, marka değerimiz ve müşteri nezdinde oluşturduğumuz güvenle kazanan bir şirket konumundayız. Sadece 2 yıl içinde %95 büyümeyi, bunu yaparken de değer yaratan bir marka olarak gelişmeyi başardık. Araştırmalarda da görüldüğü gibi, sektörün en değerli markalardan birini oluşturmak ve bir marka olarak sektörün öne çıkan yüzlerinden biri olmanın haklı gururunu yaşıyoruz.” 

‘YOLUN ÇOK BAŞINDAYIZ’

Halk Sigorta’nın rapordaki performansını değerlendiren Karan, sözlerini gelecek hedeflerinden bahsederek sonlandırdı: “Yayınlanan ‘Turkey 100 2018’ raporunda en çok dikkat çeken şirketler arasında yer alıyoruz. Marka değeri puanımızı 45’ten 73’e çıkarırken, A- seviyesinde belirlenen marka derecemizi de A seviyesinde çıkarmayı başardık. Aldığımız sonuçlar çok iyi olsa da daha yolun başında olduğumuzu söyleyebilirim. Ülkemizin önde gelen büyük bankalarından Halkbank’ın bağlı ortağı ve Halkbank’ın dağıtım kanalı olan Şirketimizin potansiyeli çok daha büyük. Markamız, internetteki varlığımız ve sektördeki görünürlüğümüzü artırmak için projelerimize kararlılıkla devam ediyoruz. İleride Halk Sigorta’yı listede çok daha yukarılarda göreceğimize, Türkiye’nin en değerli sigorta markası olacağımıza inanıyorum.”

2 Ağustos 2018

İlgili Haberler

Yazarlar