Demir Hayat 2019 yılını atılım yılı olarak belirledi

Sağlık ve hayat sigortası sektörünün deneyimli şirketi Demir Hayat, hem satış kanalları hem de teknolojik açıdan büyük bir değişim sürecine girdi. Sektörde yapılmayanları yapan şirket olarak bilinen Demir Hayat, 2019 yılında acente sayısında artışa giderken dijital dünyaya da adım atacak. Demir Hayat Genel Müdürü Viktor Hodara, “Bu yıl Demir Hayat için her yönden atılım yılı olacak” dedi.

Sağlık ve hayat sigortası sektörünün öncü şirketlerinden Demir Hayat, 2019 yılını dönüşüm yılı olarak belirleyerek hızlı büyüme planı içerisine girdi. Geçtiğimiz yıl acente ağını genişletip yeni acentelikler açan Demir Hayat, Özel Sağlık ve Tamamlayıcı Sağlık sigortası ürünlerinde üretimlerini artırmış ve yapılmayanı yapan şirket olma hedefi doğrultusunda pek çok ilke imza atmıştı. 2019 yılını ise her yönden atılım yılı olarak belirleyen şirket, hem satış kanalları hem de teknolojik açıdan büyük bir değişim sürecinin içerisine girdi. 

“İki Can Hamilelik Sigortası” ile geçtiğimiz yıla damga vuran Demir Hayat, alışılmış sınırları kaldırarak kapsamlı bir poliçe sundu ve şimdiye kadar doğum teminatlarından faydalanmak için asgari 6 ay ile 1 yıl sigortalı olarak bekleme süresi geçirme zorunluluğunu kaldırdı. Bekleme süresi olmayan ve hamileyken satın alınabilen ilk hamilelik sigortası “İki Can Hamilelik Sigortası” ile pek çok başarıya imza atan Demir Hayat, bu yıl ise buna ek olarak Yabancı Sağlık, Seyahat Sağlık, Acil Sağlık, Kritik Hastalıklar gibi ürünleriyle yine sektörde adından söz ettirecek. 

DİJİTAL DÖNÜŞÜM BAŞLADI

Sağlık sigortacılığı alanında Türkiye’nin henüz gelişmekte olduğundan bahseden Demir Hayat Genel Müdürü Viktor Hodara, ülkemizde toplumun her kesimine ve ihtiyaçlarına yönelik, yenilikçi, ulaşılabilir ve kolay anlatılan ürünlere ihtiyaç olduğunu söyledi. Günümüzde teknolojinin gelişimiyle şirketlerin de bu yönde dönüşüm içerisine girmesinin kaçınılmaz olduğunu belirten Hodara, bu yıl şirket olarak büyük bir dönüşüm içerisine girdiklerinden bahsetti ve “Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de sigortacılık anlamında dijital dağıtım platformları hız ve kolay satın alma özellikleri ile ön plana çıkıyor. Özellikle kapsam ve içerik olarak daha basit ve pratik sigorta ürünlerinin online satışlarında artış yaşanabilir. Biz de bu dijitalleşme ile bir dönüşüm içerisindeyiz. Ana dağıtım kanalımız olan acentelerimizle web entegrasyonumuz zaten mevcut ve sürekli gelişmekte. Çok yakında yeni web sitemiz ile birlikte dijital dönüşümümüzü daha da ilerleterek, bu platform üzerinden de bazı ürün satışlarını ve hizmetleri gerçekleştireceğiz ve farklı kullanıcı kitlelerine  daha hızlı ulaşma fırsatı bulabileceğiz. Bunların yanı sıra farklı mobil çözümler üzerinde de heyecanla çalışmaktayız, gerek dağıtım kanallarımızın gerekse son kullanıcı olan müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştıracak uygulamalar tasarlıyoruz” dedi.

YENİLİKÇİ VE DİNAMİK ŞİRKET YAPISIYLA ÇALIŞMAYA DEVAM

Demir Hayat olarak sektörde yapılmayanları yapan, denenmeyenleri deneyen, sektöre ve topluma yeni ürün ve hizmetler kazandıran yenilikçi ve dinamik bir şirket olmayı hedeflediklerinden söz eden Viktor Hodara son olarak şöyle dedi: “Biz sağlığı çok iyi biliyoruz ve yıllardır hem kurumsal hem bireysel müşterilerimizin yanında durarak, butik, farklı ve etkili hizmetler sunuyoruz. Bunun karşılığında da tüm paydaşlarımızla çok uzun yıllara dayanan bir güven ilişkimiz var. 2019 yılında da ana dağıtım kanalımız olan acentelerimiz ile ilişkilerimizi güçlendirirken, teknolojiyi kullanma ve dijitalleşme tarafında da doğru adımlar atarak sektörün gelişimine katkıda bulunmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Bu yıl Demir Hayat için her yönden atılım yılı olacak.” 

7 Mart 2019

İlgili Haberler

Yazarlar