Oğul Doğa Gökşin

Doğa Sigorta ilk yarı hedeflerini aştı

Doğa Sigorta CEO’su Nihat Kırmızı, yılın ilk 6 aylık döneminin sonunda sektörde 11’inci şirket konumuna yükseldiklerini söyledi.

Doğa Sigorta CEO’su Nihat Kırmızı, 2017 yılının ilk yarısına dair değerlendirmelerde bulundu. Geçen yılın aynı dönemine göre %98 oranında büyüyerek pazar paylarını da neredeyse 2 katına yükselttiklerini aktaran Kırmızı, “Yılın ilk yarısını hedeflerimiz doğrultusunda tamamladık. Sektörde 11’inci şirket konumuna yükseldik” ifadelerini kullandı.

Trafik sigortasında poliçe kesmekten kaçınmadıkları için bu branşta ciddi bir büyüme kaydettiklerini, buna rağmen hedefledikleri diğer branşlarda da büyüyerek denge sağlamayı başardıklarını belirten Kırmızı, “Oto dışı üretimde sektördeki ağırlığımızı giderek artırıyoruz” dedi.

“SAĞLIK ALANINDA HIZLA BÜYÜMEYİ SÜRDÜRECEĞİZ”

2016 yılında girdikleri sağlık branşında önemli bir büyüme gerçekleştirdiklerini vurgulayan Kırmızı, “3 Mayıs 2016’da yabancılara yönelik sağlık sigortası ürünümüz Turuncu Sağlık Sigortası’nı, 17 Ağustos 2016’daysa Doğru Adım Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’nı devreye aldık. Bu yılın ilk 6 aylık sürecinin sonunda, yeni girdiğimiz bu branşta sektörde hızla yükseldik. Sağlık alanındaki hızlı yükselişimizi önümüzdeki dönemde de sürdüreceğimize inancım tam” şeklinde konuştu.

Büyümeyi hedefledikleri bir diğer alan olan yangın ve doğal afetler branşında da büyük bir başarıya imza attıklarına değinen Nihat Kırmızı şunları söyledi: “Yangın branşında, üretimimizi 2016’nın aynı dönemine göre 6 katına çıkardık.”

“ACENTELERİMİZLE BÜYÜYORUZ”

2017 yılında piyasaya sundukları Doğal Destek Ferdi Kaza Sigortası ile de büyük bir sıçrama yakaladıklarını ifade eden Kırmızı, “Ferdi kaza da büyümeyi hedeflediğimiz branşların başında geliyor. Kaza branşında zaten sektörde 6’ncı sıradayız. Doğal Destek ürünümüz ile bu alanda daha da yükselmeyi hedefliyoruz. Acentelerimizden de bu ürünümüzün satışına destek bekliyoruz. Acentelerimize en yüksek komisyon bedellerini sunuyoruz” dedi.

Büyümenin yanı sıra, sigortalıların mağduriyetini en kaliteli ve en hızlı şekilde gidermenin en önemli amaçlarından biri olduğunun da altını çizen Kırmızı, sözlerine şunları ekledi: “Sigortalılarımıza en uygun fiyatla en kaliteli hizmeti vermek gibi bir amacımız var. Bu konuda en iyi olmayı hedefliyoruz.”

Tüm acenteleri, iş ortakları, servisleri ve sigortalıların, Doğa Sigorta’ya ve hatta kendisine her an ulaşabildiğini aktaran Kırmızı, “Acentelerimiz çok kıymetli. Onlar, bizimle sigortalılar arasında önemli bir köprü görevi görüyorlar. Sigortalı acenteye ulaştığı zaman bize de ulaşmış oluyor. Biz de acenteye ulaştığımız zaman sigortalıya ulaşmış oluyoruz” diye konuştu.

Acenteleriyle birlikte büyümenin kendileri için en önemli husus olduğuna dikkat çeken Nihat Kırmızı, sözlerini şu şekilde tamamladı: “Bugüne kadar hep ‘kazan-kazan’ modeliyle acentemizin de kazanmasını sağlamaya çalıştık. Biz hep acentelerimizle beraber büyüyeceğimizi söyledik, öyle de yaptık. Bu da bizim önceliğimiz.”

AFET KARŞISINDA SEKTÖRE DUYULAN GÜVEN ARTTI

Doğa Sigorta CEO’su Nihat Kırmızı, temmuz ayı sonunda, başta İstanbul olmak üzere yurdumuzun çeşitli bölgelerinde etkili olan dolu yağışının ardından sigorta sektörünün toplumsal sorumluluk bilinciyle hızlı bir şekilde görevini yerine getirerek yapılması gerekenleri eksiksiz bir şekilde yaptığını vurguladı. Kırmızı, “Yaşanan bu doğal afet gösterdi ki; sigorta, yaşama dair alternatifi olmayan bir güvence oluşturuyor. Sigorta sektörü sunduğu bu güvencenin neticesinde toplumsal bir dayanışma da sağlıyor. Dolu yağışının ardından sektör sağladığı bu güven ortamı ile hasarların telafisi noktasında hızlı adımlarla ilerlemeyi başardı” dedi.

Sektör olarak, yaşanan dolu yağışı gibi doğal afetler söz konusu olduğunda, toplumsal sorumluluk bilinciyle ortak hareket ettiklerini ifade eden Kırmızı, buna bağlı olarak da oluşan kaos ve belirsizlik ortamını kısa sürede normale döndürmeyi sağladıklarını dile getirdi. Nihat Kırmızı, “Doğa Sigorta olarak konuya aynı sorumluluk bilinciyle yaklaşarak, hızla aksiyon alıp zarar gören müşterilerimizin en kısa yoldan bize ulaşmalarını sağladık. Bize ulaşan her müşterimizin, poliçelerinde dolu hasarı olup olmadığına bakmaksızın gerekli kolaylıkları sağladık. Bu yönümüzle sektöre bir örnek teşkil etmeyi başardık. Bu gibi afetlerin ardından ortaya çıkan hasar konusunun yönetiminde ne kadar güçlü bir konumda olduğumuzu gördük” diye konuştu.

11 Eylül 2017

İlgili Haberler

AvivaSA’dan Türkiye’nin 10 yılı araştırması: %67, çocuklarının geleceğine garanti istiyor

AvivaSA, 10. yıl iletişim çalışmaları kapsamında “Türkiye’nin 10 Yılı” araştırması ile geçmiş ve gelecek 10 yıla ışık tuttu. Araştırmaya katılanların %67'si gelecek 10 yıl içinde “çocuklarının geleceklerini garanti altına almanın” ilk tercihleri olduğunu belirtti. Geçmiş 10 yıla ilişkin “Ah Keşke!” denen şey ise, en yüksek oranda (%34) “Keşke boş zamanlarımı daha dolu dolu geçirseydim” oldu. Araştırmada ayrıca, son 10 yıl içinde, Türkçe pop şarkısı ve şarkıcısı, Türk filmi, Türk dizisi, Türk sinema ve tiyatro oyuncusu ve Türk sporcusu gibi alanlarda, Türk insanının en başarılı bulduğu isimlere de yer verildi. Tarkan, Kenan İmirzalıoğlu, Arda Turan, Ali Sunal isimleri ve Recep İvedik filmi ile Diriliş Ertuğrul dizileri ilk sırada yer aldı.

“Dünyanın yarısının kullandığı işletim sistemindeki güvenlik açıklarına dair rapor trende unutulur ve…”

Lloyd’s ve Cyence tarafından yayımlanan siber risk raporunda siber saldırıların mevcut sonuçlarını daha iyi anlamak için iki senaryo üzerinden ilerleniyor. İki senaryo da, siber saldırılara karşı alınan önlemleri sağlamlaştırabilmek için analistlerin hayal güçlerinin bir ürünü. Oldukça ilginç olan bir senaryoya göre, bir siber güvenlik analisti, içinde küresel piyasanın yarısı tarafından kullanılan bir işletim sisteminin güvenlik açıklarına dair raporu trende unutuyor. Bu rapor “derin web” üzerinden satışa çıkarılıyor. Birisi de sistemdeki açıkları kullanarak maddi kazanç sağlamak amacıyla raporu satın alınıyor.

Yazarlar