Gulf Sigorta satış kanalları Fas’ta buluştu

Gulf Sigorta, satış kanalları için 25-29 Ekim’de bir Fas seyahati düzenledi. “Mutlu Tesadüflerin En Mutlusu” mottosuyla yola çıkılan gezinin hedefi Kazablanka ve Marakeş’ti.

Seyahate Gulf Sigorta Genel Müdürü Süleyman Sağıroğlu, Genel Müdür Yardımcıları Ayşe Gardet, Gonca Ulusoy, Sibel Sevinç, Muharrem Güven ile Pazarlama ve Kurumsal İletişim Grup Müdürü Ali Ensari, Bölge Müdürleri ve ilgili birim yöneticileri katıldı. 

Yolculuğun ilk durağı Kazablanka oldu. Gerçekleştirilen tur kapsamında Gulf Sigorta satış kanalları, dünyanın en büyük 2. camisi olan II. Hassan Camisi’ni, Birleşmiş Milletler Meydanı’nı, Büyük Pazar’ı, yeni şehrin merkezi sayılan Habous Meydanı, Corniche Bulvarı ile 5. Muhammed Meydanı’nı görme şansına kavuştu. İkinci gün ise “Gulf Sigorta 2018 Yılı Satış Kanalları Toplantısı” gerçekleştirildi. Toplantıda konuşan Genel Müdür Süleyman Sağıroğlu, 2018 yılının hedeflerine ulaştıkları bir yıl olduğunu belirterek, satış kanallarının da destekleriyle başarılarını artırdıklarını ifade etti. Toplantının ardından Kazablanka’dan Marakeş’e hareket edildi. Burada El Bedi Sarayı ve Kutubiye Kütüphanesi ziyaret edildi. Ayrıca, şehrin önemli noktalarının görülebileceği bir fayton gezisi gerçekleştirildi. Majorelle Bahçesi, üçüncü gün yapılan turun ilk durağı oldu. Daha sonra Ali Bin Yusuf Medresesi ile Bahai Sarayı gezildi. Öğleden sonra ise Medina bölgesi gezildi. Ardından Djemma El Fna Meydanı ve Souk gezildi. Seyahatin son gününde 4×4 Jeep’lerle Marakeş’in güneyinde yer alan Atlas dağlarının etkileyici güzelliğine doğru bir yolculuğa çıkıldı. Kik Platosu’na ulaşan ekip, yerel halkın nasıl yaşadığını görüp deneyimleyebileceği bir berberi evini de ziyaret etti. Ertesi gün Fas’a veda eden Gulf Sigorta satış kanalları, bir sonraki yolculukta buluşmak üzere sözleşti.

27 Aralık 2018

İlgili Haberler

Yazarlar