Gürgen Öz, Axa Sigorta’yla nasıl buluştuğunu anlattı

Gürgen Öz, Sigorta şirketinin taleplerini “Dinamik, sarkastik ama sempatisini kaybetmeyen ve seyirciyle iletişim halinde bir karakter ortaya çıksın istiyorlardı” sözleriyle anlattı.

Axa Sigorta’ın reklam yüzü olarak kameranın karşısına geçen Gürgen Öz, kampanyayı ve senaryoyu nasıl kabul ettiğini anlattı. Sigorta şirketinin dinamik, sarkastik ama sempatisini kaybetmeyen ve seyirciyle iletişim halinde bir karakter istediğini anlatan Gürgen Öz, “Senaryoları ilk okuduğumda keyifli durum komedileri gördüm. Axa ile tanışma toplantısında ise birbirimize hemen ısındık ve çok iyi anlaştık. Karakteri şekillendirirken getirdiğim bütün önerilere son derece açıklardı ve ortaklaşa iyi bir çalışma ortaya koyduk” dedi.

MediaCat’ten  Sultan Öncü Arslanoğlu’na söyleşi veren Gürgen Öz’ün konuşmasının ilgili kısmı şöyle:

Axa’nın gerçekten yaratıcı, kaliteye önem veren, genç ve dinamik bir ekibi var. Kreatif ajans kurguladıkları karakteri canlandırmak adına benim ismimi önermiş, marka da bunu çok olumlu karşılamış. Dinamik, sarkastik ama sempatisini kaybetmeyen ve seyirciyle iletişim halinde bir karakter ortaya çıksın istiyorlardı.

Senaryoları ilk okuduğumda keyifli durum komedileri gördüm. Axa ile tanışma toplantısında ise birbirimize hemen ısındık ve çok iyi anlaştık. Karakteri şekillendirirken getirdiğim bütün önerilere son derece açıklardı ve ortaklaşa iyi bir çalışma ortaya koyduk.

Söyleşinin tamamını okumak için tıklayınız

13 Ekim 2017

İlgili Haberler

Yazarlar