Müşteri sadakatinin yolu hızlı yanıttan geçiyor

İngiltere'de yapılan araştırma göre, sigorta şirketlerinin kriz anında hızlı bir şekilde cevap vermesi müşterinin sadakatini arttırıyor.

İngiltere’de yayımlanan son araştırmalara göre, müşterilerin sadece %16’sı sigorta şirketlerini “temas etme” ve “çözüm üretme” konularında mükemmel olarak değerlendiriyor. %32’lik bir oran ise sigortacısını “iyi” olarak nitelendirirken %52’si “tedirgin edici” bulduğunu açıkladı. Araştırmaya göre, müşterilerin yarısından fazlası, kriz anında sigorta şirketlerini yakalamanın zor olduğunu düşünüyor.

Insurance Business Mag’de yer alan habere göre, Yonder Digital Group tarafından yaptırılan rapor, Birleşik Krallık’taki müşteri odaklı sektörlerin “temas etme” noktasında başarılı olamadığını ortaya koydu. Tüketiciler, sigorta şirketlerinden hızlı bir şekilde yanıt bekliyor. Araştırmaya katılan müşterilerin %64’ü hızlı bir şekilde yanıt almayı, %80’i yanıtlara hızlı bir şekilde cevap verilmesinin sadakatlerini etkilediğini belirtiyor.

13 Şubat 2018

İlgili Haberler

Yazarlar