Q MAG yayında…

Quick Sigorta’nın , LOG Dergisi ile işbirliği içinde hazırladığı Q MAG, kent-kültür-sigortacılık dergisinin ilk sayısı yayınlandı.

Derginin ilk sayısı ile ilgili bilgi veren Quick Sigorta CEO’su Levent Uluçeçen, iletişim çalışmalarının her zaman öncelikli olduğunu belirterek, “Q Mag bizim iletişim çalışmalarımızın, içerik üreterek etkileşim yaratma faaliyetlerimizin bir ürünü. Q BLOG ve Q MAG alanlarında benzersiz yayınlar. İnsanlara sigortacılık konusunda ihtiyaç duydukları bilgileri sunarken aynı zamanda keyif alacakları röportaj, haber ve inceleme tarzı içeriklerimiz bulunuyor” dedi.

Uluçeçen iletişim faaliyetleri çerçevesinde sürekli yeni projeler ürettiklerini, okunmaya, zaman ayırmaya değer içerikler ile bireylere temasın iletişim stratejilerinin bir parçası olduğunu belirterek, “İletişim alanında sürekli keyifli ve yararlı etkileşim yaratmak amacındayız. Son derece olumlu geri dönüşler alıyoruz. Çabalarımızın sonucunu görmek güzel” dedi.

Quick Sigorta İletişim ve Pazarlama, Genel Müdür Yardımcısı Dr. İsmail Kızılbay ise Q MAG’in bir sigortacılık dergisi olmadığını belirterek, “ Q MAG oldukça başarılı bir yayın olan LOG ile birlikte satılıyor. Q MAG bir sigorta dergisi değil. İçinde okuyucuların işine yarayacak, sigortacılık konusunda bir kültür yaratma çabası olan haberler var. Ancak öncelikli amaç tabiki keyifle okunması. Kapak konumuz “parfüm”. Konunun ustası Vedat Ozan ile röportajımız var. Gezi, motorsiklet dünyası,  sosyal medya üzerine keyifli yazılar var. Bu bakımdan bu dergiyi klasik bir kurumsal yayın olarak görmüyoruz. Binlerce bastırılıp, masalarda kapağı açılmadan duran dergilerden olsun istemedik. Bu nedenle satışı yapılan bir dergi ile birlikte dağıtılıyor” dedi.

9 Ocak 2018

İlgili Haberler

TOBB SAİK’ten gündem araştırması

TOBB SAİK, sektörün 2017 gündemine dair bir araştırma hazırlattı. Başkent Üniversitesi’nden Doç. Dr. Erdem Kırkbeşoğlu tarafından hazırlanan araştırmaya göre, dünya sigorta piyasasında 2016 yılında en çok konuşulan konular arasında akıllı ulaşım sistemleri, yaşlı nüfus/emeklilik sorunu, düşük faiz oranları, iklim değişikliği, doğal afetler ve insan kaynaklı riskler ile alternatif risk transfer sistemleri bulunuyordu.

CEO’lar cevaplıyor: Doğal afetler reasürans fiyatlarını nasıl etkileyecek?

Monte Carlo ve Baden Baden’da gerçekleştirilen reasürans görüşmelerinde ana gündem maddesi yılın ikinci yarısında yaşanan doğal afetlerdi. Sektör yöneticileri, bu afetlerin yol açtığı 100 milyar dolar civarındaki sigortalı hasarın reasürans fiyatlarını artıracağını belirtse de, artışın ne kadar olacağı konusunda farklı görüşler aktardı. GRC Howden Reasürans Brokerliği Genel Müdürü Vedat Basan, daha sert bir piyasaya geçileceğini belirtti. Mapfre Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Volkan Babür ise “Sel ve dolu olayları reasürans fiyatlarını etkilemez” diye konuştu. Lockton Re Senior Vice President Okan Çağlayan da piyasadaki kapasite fazlasının fiyat artışını dengeleyebileceğini söyledi.

Yazarlar