SFS Mobil Sigortacılık Uygulaması ofis konforunu cebinize taşıyor

SFS Dijital Sigortacılık Grup Müdürü İbrahim Üstünel, SFS Mobil Sigortacılık Platformu’nun akıcı ve pratik ekranları ile kullanıcı deneyimini en üst düzeye çıkardığını söyledi. Mobil uygulamalarının hem B2B hem de B2C olarak aynı anda hizmet verebildiğini belirten Üstünel, “Uygulamamız evinizin, ofisinizin konforunu cebinize taşıyor” dedi.

SFS Dijital Sigortacılık Grup Müdürü İbrahim Üstünel, 4. endüstri devriminin hayatımıza kattığı dijital dönüşüm kavramlarının artık birçok alanda karşımıza çıktığını ifade etti. Binlerce insanın yapabileceği işleri daha verimli, daha hızlı ve hatasız olarak yapabilen, minimum çaba ile maksimum faydayı üretebilen yazılımların dört bir yanımızı sardığına dikkat çeken Üstünel, “Öyle ki bir kuşak öncesinde günlerce beklenebilen işlemler için şimdilerde saniyeler bile geçse işlemler gecikmiş sayılabiliyor” diye konuştu.

Hız, doğruluk ve güvenilirlik, operasyonel farkındalık, sürdürülebilir verimlilik, akıllı adaptasyon, dijital öğrenme, yapay zeka, tahminleme ve öngörme, dijital düşünme gücü gibi kavramların dijital dönüşümün temel taşlarını oluşturduğunu belirten Üstünel, sözlerine şöyle devam etti: “Üretim, satış, pazarlama, reklam, iş modelleme, entegrasyonlar ve sosyo-psikolojik analizleri barındıran süreçler doğal olarak bu temelin ayrılmaz parçaları olarak karşımıza çıkıyor.”

‘GELECEĞİN ÖTESİNDEN ÇÖZÜMLER’

SFS’nin dijital dönüşümde geldiği noktadan da bahseden Üstünel, “2019 yılı itibarıyla sektördeki 27. yılını kutlayan SFS, Sigorta 4.0 olarak da tanımlayabileceğimiz günümüz sigorta yazılımı sektöründeki liderliğinin ve sorumluluklarının farkında olarak tüm sigorta sektörüne geleceğin ötesinden çözümler sunmaya devam ediyor. SFS Mobil Sigortacılık Platformu da bunlardan sadece bir tanesi. Akıcı ve pratik ekranları ile kullanıcı deneyimini en üst düzeye çıkaran uygulamamız evinizin, ofisinizin konforunu cebinize taşıyor” dedi.

Mobil uygulamalarında yer alan yenilikçi özelliklerden bazılarını ise aşağıdaki gibi özetledi:

• Yapay Zeka ile ile çevrelenmiş bir mobil uygulama katmanı,

• Artırılmış Gerçeklik yapısı ile müşteri ve acenteler arasında eş zamanlı fiziki ve sanal etkileşimler kurabilme,

• Omni Channel Pazarlama Altyapısı,

• Araç ruhsatlarında bulunan QR kodlar üzerinden otomatik olarak çoklu teklif verebilme,

• Face ID ve Touch ID ile uygulamaya güvenli giriş yapılabilmesi,

• 3D Touch özelliği ile tek dokunuş ile teklif alınabilmesi,

• Ödeme işlemlerinde kredi kartlarının kamera ile okutulabilmesi,

• Akıllı Saat Entegrasyonları.

“Yapay zeka katmanlarıyla çevrelenen mobil uygulamamızda Artırılmış Gerçeklik (AR) modülleri ile herhangi bir konumda, herhangi bir zaman diliminde uygulama üzerinden sokak sokak gezebilir, acente ve müşteri konumlarınıza otomatik rotalar çizebilirsiniz” diyen Üstünel şöyle devam etti: “Face ID ve Touch ID altyapısını kullanarak sisteme çok pratik ve güvenli bir şekilde giriş yapabilir, uygulamanızı maksimum seviyede güvende tutabilirsiniz.”

‘B2B VE B2C BİR ARADA’

Mobil uygulamalarının hem B2B hem de B2C olarak aynı anda hizmet verebildiğine dikkat çeken Üstünel, “Sektör oyuncularına ve özellikle acentelere 7/24 her yerden satış ve iş süreçlerini sanki ofislerindeymiş gibi sürdürme imkanı veren uygulamamız, aynı zamanda B2C altyapısı ile direkt müşterilerinin kullanımına da sunulabilmekte. Minimum çaba ile maksimum iş elde etme prensibiyle tasarladığımız uygulamamız yukarıda belirttiğim çeşitli öncü özelliklerin yanında sigorta sektörünün temel ihtiyaçlarına da tam anlamıyla cevap veriyor” şeklinde konuştu.

Android ve iOS işletim sistemleri için yazılan SFS Mobil Sigortacılık Platformu’nun hem tüm sigorta sektörüne B2B olarak, hem de tüm müşterilere B2C olarak hizmet verdiğini, uygulamayı kullanan herkesin sigortaya ve sigortacıya 7/24 her yerden ulaşabilir olmasını sağladığını da ifade eden Üstünel, “B2B platformlarının ticari gücü ile B2C uygulamalarının sağladığı imaj ve prestiji bir arada sunan SFS Mobil Sigortacılık Platformu ile B2B olarak piyasaya çıkmak isteyen bir müşterimiz B2C ne olacak diye düşünmüyor, müşterileri de B2C altyapısı ile ister üye olarak ister üye olmadan sigortaya kolaylıkla erişmenin tadını çıkarıyor. B2C müşterisi birkaç dokunuş ile çoklu teklif alıp, teklifler arasından dilediğini seçip anında satın almasını gerçekleştirebiliyor” dedi.

Mobil cepte, peki sırada ne var? 

Baş döndüren bir hız ile yaşanan teknolojik gelişmelerin her bir evi, her bir işi, her bir bireyi kapsayacak şekilde büyük bir dönüşümü de beraberinde getireceğini kaydeden Üstünel, şunları söyledi: “Kuşkusuz bu dönüşüme en çok ayak uydurması gereken ve aynı zamanda bu dönüşümden en çok faydalanacak sektörlerin başında sigorta sektörü olacak. IoT ile hayal edemeyeceğimiz kadar çok sayıda dijital cihazın birbiriyle haberleşmesi beraberinde sigorta sektörü için de paha biçilemez bir veri kümesinin oluşmasını sağlayacak. Geleceği sigorta sektörü açısından örneklersek, giyilebilir teknolojilerin kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte tamamen kişiye özel sigortacılık altyapısının gelişmesi, Connected Car teknolojisi ile birbirine bağlanan araçlar ve sürekli takip edilen sürücü ve araç karakteristikleri, beraberinde araç sigortalarının kökten değişmesini getirecek. Her eve girecek mobil sağlık kutucukları ile sağlık sigortacılığı altın çağını yaşayacak.”

Dünyada kocaman bir dijital medeniyet kurulduğunu ve SFS olarak kendilerini bu medeniyetin bir parçası olarak gördüklerini dile getiren Üstünel, sözlerini şöyle tamamladı: “Dünya değişiyor ve biz bu değişime bizzat yaşayarak şahit oluyoruz. Geleceği beklemek yerine onu tasarlayacak adımları atarak vizyonumuzu şimdiden inşa ediyoruz. Tüm bu farkındalıkların ışığında şunu rahatlıkla söyleyebiliyorum: Sigortacılıkta biz her yerdeyiz, peki ya siz?”

SFS MOBİL SİGORTACILIK PLATFORMU İLE NELER YAPILABİLİYOR?

• Poliçe Yönetimi kapsamında Kasko, Trafik, Dask, Konut, Seyahat, Ferdi Kaza ürünlerinin farklı paketler üzerinden çoklu olarak anında tekliflendirilebilmesi ve poliçeleştirilebilmesi,

• Yenileme entegrasyonları ile yenilemesi gelmiş poliçelerin anında yenilenebilmesi,

• Hasar İşlemleri kapsamında hasar ihbar işlemlerinin yapılabilmesi,

• Raporlama ve İzleme Yönetimi ile sizin için önemli olan bilgi ve raporlara anında erişebilme,

• Ödeme İşlemleri ile tekliflerin herhangi bir zamanda poliçeleştirilebilmesi

• Kampanya ve Hedef Takip Sistemi kapsamında kampanya ve hedeflerin anlık yayınlanması ve takibinin yapılabilmesi,

• Acil Durum Platformu ile günlük hayatta en çok ihtiyaç duyulabilecek acil kurumlara erişim,

• Faydalı Uygulama Entegrasyonları ile her türlü dış dünya entegrasyonlarının yapılabilmesi.


15 Mayıs 2019

İlgili Haberler

Yazarlar