The ONE Awards, bir kez daha Allianz Türkiye’nin

Marketing Türkiye Dergisi’nin, Akademetre işbirliğiyle 12 ilde 1200 kişiyle gerçekleştirdiği araştırmaya göre Allianz Türkiye, 2017 yılında sektöründe itibarını en çok artıran kurum olarak ‘Yılın En Başarılı Sigorta Markası’ seçildi.

Türkiye’nin önemli sigorta şirketlerinden biri olan Allianz Türkiye, Marketing Türkiye Dergisi’nin, araştırma şirketi Akademetre işbirliğiyle düzenlediği ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde bir kez daha ‘Yılın En Başarılı Sigorta Markası’ seçildi.

Akademetre’nin “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması baz alınarak yapılan The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri için, toplam 12 ilde 1200 kişiyle yüz yüze görüşme gerçekleştirildi. 40’ı aşkın sektörden firmanın 40’ı aşkın kategori üzerinden değerlendirmeye tabi tutulduğu ödül organizasyonunda Allianz Türkiye, 2017 yılında sektöründe itibarını en çok artıran kurum seçilerek  “The One”  ödülünün sahibi oldu.

Allianz Türkiye 2016 yılında da itibarını en çok artıran kurum olarak  “Yılın En Başarılı Sigorta Markası” seçilmişti. Allianz Türkiye’ye ödülü, 5 Ocak Cuma akşamı Raffles İstanbul Zorlu Center’da düzenlenen törende takdim edildi.

Temsil gücü nedeniyle bir anlamda halk ödülü olan ve bu yıl dördüncüsü düzenlenen ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’ yıl içerisinde itibarını en çok artıran markaların yanı sıra markaların bu başarılarında pay sahibi olan iletişim ajanslarını da ödüllendiriyor.

8 Ocak 2018

İlgili Haberler

TOBB SAİK’ten gündem araştırması

TOBB SAİK, sektörün 2017 gündemine dair bir araştırma hazırlattı. Başkent Üniversitesi’nden Doç. Dr. Erdem Kırkbeşoğlu tarafından hazırlanan araştırmaya göre, dünya sigorta piyasasında 2016 yılında en çok konuşulan konular arasında akıllı ulaşım sistemleri, yaşlı nüfus/emeklilik sorunu, düşük faiz oranları, iklim değişikliği, doğal afetler ve insan kaynaklı riskler ile alternatif risk transfer sistemleri bulunuyordu.

CEO’lar cevaplıyor: Doğal afetler reasürans fiyatlarını nasıl etkileyecek?

Monte Carlo ve Baden Baden’da gerçekleştirilen reasürans görüşmelerinde ana gündem maddesi yılın ikinci yarısında yaşanan doğal afetlerdi. Sektör yöneticileri, bu afetlerin yol açtığı 100 milyar dolar civarındaki sigortalı hasarın reasürans fiyatlarını artıracağını belirtse de, artışın ne kadar olacağı konusunda farklı görüşler aktardı. GRC Howden Reasürans Brokerliği Genel Müdürü Vedat Basan, daha sert bir piyasaya geçileceğini belirtti. Mapfre Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Volkan Babür ise “Sel ve dolu olayları reasürans fiyatlarını etkilemez” diye konuştu. Lockton Re Senior Vice President Okan Çağlayan da piyasadaki kapasite fazlasının fiyat artışını dengeleyebileceğini söyledi.

Yazarlar