Türk Nippon Sigorta %36 oranında büyüdü

Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, 2018 yılının 11’inci ayı sonunda %36 oranında büyüdüklerini ifade ederek, “2018 yılında özellikle bireysel ve orta ölçekli işletmelerin sigorta ürünleri ile sağlık sigortalarına ağırlık verdik. 2019 yılında da aynı alanlarda aktif bir oyuncu olacağız” dedi.

Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, sigorta sektörünün 2018 yılının Kasım sonu itibarıyla, bir önceki yıl aynı döneme kıyasla hayat dışında %20’lik bir büyüme kaydettiğini belirtti. Pamukçu, Türk Nippon Sigorta olarak 2018 yılının Kasım ayı sonunda, 2017 yılının aynı dönemine kıyasla %36 oranında bir büyüme gösterdiklerini de ifade etti. 

Pamukçu, sözlerine şu şekilde devam etti: “2018 yılının ilk 11 ayı sonunda sigorta sektöründe yazılan brüt primler ele alındığında, 14 milyar 183 milyon lirayla en çok prim üretilen branş olan Kara Araçları Sorumluluk, geçen yılın aynı dönemine oranla %22.5’lik bir büyüme göstermiştir. Kara Araçları Sorumluluk branşından sonra en çok üretim yapılan branş olan Kara Araçları branşındaki toplam prim üretimi 6 milyar 789 milyon lira olup, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla %11 oranında bir büyüme kaydetmiştir. Kasko ve trafik sigortaları dışında, sektörü değerlendirdiğimizde; hayat dışı toplam sigorta prim üretim hacminin %13’nü oluşturmakta olan Hastalık / Sağlık branşı %24 oranında büyüme kaydetmiştir. Hayat dışı toplam sigorta prim üretiminde %14 oranında bir paya sahip olan Yangın ve Doğal Afetler branşında ise %21’lik bir büyüme görülmektedir.”

‘ÇAPRAZ SATIŞ İMKANLARINI ARTIRACAĞIZ’

Türk Nippon Sigorta’nın, 2018 yılında özellikle bireysel ve orta ölçekli işletmelerin sigorta ürünleri ile sağlık sigortalarına ağırlık verdiğini dile getiren Pamukçu, 2019 yılında da aynı alanlarda aktif bir oyuncu olacaklarını ve bu branşlardaki ürünlerin satışına ağırlık vereceklerini vurguladı. Pamukçu, ayrıca 2019 yılında çapraz satış imkanlarını daha da artırarak, sigortalı beklentilerine çözüm getirmeyi ve aynı zamanda da üretimde branş dengesini sağlamayı hedeflediklerini söyledi.

DİJİTAL YATIRIMLAR

Pamukçu sözlerine şöyle devam etti: “Özellikle 2018 yılı itibarıyla, tüm sigortalıların kullanımına sunulan Türk Nippon Sigorta mobil uygulamamız ile sigortalılarımıza kolaylıklar sağlayarak sigorta işlemlerini daha hızlı ve efektif olarak gerçekleştirebilecekleri bir platform hazırladık. Aynı zamanda geçtiğimiz aylarda web sitemizi yenileyerek, bize web üzerinden erişim sağlayan herkesin ürünlerimiz, uygulamalarımız ve şirketimiz hakkında tüm güncel bilgilere kolaylıkla ulaşabilecekleri bir web sitesi haline getirdik. Ayrıca halihazırda web sitemiz üzerinde farklı projelerimizle ilgili çalışmalar devam etmektedir.”

‘TÜRK NİPPON SİGORTA İÇİN TEKNOLOJİ YILI’

2018 yılının, Türk Nippon Sigorta için teknolojik uygulamalar yılı olduğunu kaydeden Pamukçu, “Teknolojik gelişmeler yaşamımızın her alanını etkilemekte ve bu gelişmelere ilgi hızla artmaktadır. İnternet kullanımı açısından dünyanın önde gelen ülkelerinden biri olmamız sebebiyle, bu gelişmelerin sigorta sektörünü de etkileyen birçok yönü olduğunu açıkça görmekteyiz. Sigorta sektörü müşteriye hızlı ulaşma, poliçe düzenleme, hasar bildirimi, tazminat ödemesi gibi daha birçok konuda teknolojiyi yakından takip etmektedir. Sektörün 2018 yılı içerisindeki gündem konularının en önemlisi olan ‘dijital sigortacılık’ kavramı ile içerisinde bulunduğumuz aşamalar farklı bir boyuta taşınmıştır. Tüm bu gelişmeler, şirketimizin 2018 yılı içerisindeki teknolojik projelerine yön vermiştir” diye konuştu.

ACENTELERE EK KAZANIM SAĞLAYAN KAMPANYALAR

Gerçekleştirdikleri tüm teknolojik projelerle, aynı zamanda acentelerinin de hayatını kolaylaştırmayı hedeflediklerini ifade eden Pamukçu, düzenledikleri kampanyalarla her zaman acentelerinin motivasyonunu artırmayı ve onlara ek kazanımlar sağlamayı amaçladıklarını kaydetti.

“Acentelerimize özel olarak hazırladığımız kampanyalarımızda hedef, şirketimize olan bağlılık duygusunu pekiştirmek dışında, çapraz satış imkanları yaratmak, sigortalı beklentilerine çözüm sağlamak, aynı zamanda da üretimde branş dengesini sağlamaktır” diyen Pamukçu, sözlerine şu şekilde devam etti: “Kampanyalarımızla değişik ürünlerle sahanın nabzını da tutuyor, verilen reflekse göre bir sonraki kampanyada izleyeceğimiz yolu daha da netleştiriyoruz. Kampanyanın üretim anlamında pozitif katkısının yanında, ürün çeşitliliğimizle hem sigortalı hem de acentelerimiz arasında farklılığımızı ortaya koyuyoruz.”

9 Ocak 2019

İlgili Haberler

Yazarlar