Aksigorta’dan acentelerine ‘Acil Destek’ paketi

 Aksigorta’dan acentelerine ‘Acil Destek’ paketi

Tüm dünyayı etkisi altına alan yeni tip koronavirüs salgını sebebiyle kendimizi ve işimizi evlerimize taşıdığımız bugünlerde Aksigorta, acentelerinin bu süreçte iş sürekliliğini sağlamak ve değişen iş yapış biçimlerine kolaylıkla adapte olabilmeleri amacıyla yeni ‘Aksigorta Acente Destek Paketi’ni açıkladı.

Dünyayı ve Türkiye’yi etkisi altına alan yeni tip koronavirüs salgın hastalığı tüketici alışkanlıklarını değiştiriyor ve değişen bu koşullar acentelerin iş yapış şekillerine de etki ediyor. Sigorta satışının da etkilendiği bu dönemde en büyük dağıtım kanalı olan acentelerinin iş sürekliliğini sağlamak, değişen koşullara hızla adapte olabilmelerine ve gelir kayıplarını minimumda tutabilmelerine destek olmak amacıyla Aksigorta Acente Destek Paketini oluşturdu.

ANLIK NAKİT İHTİYAÇLARI VE KAZANÇ ARTIŞI SAĞLANDI

Üç farklı konsepte hazırladıkları; ‘İşinin Yanındayım’, ‘Senin Yanındayım’ ve ‘Geleceğinin Yanındayım’ destek paketleri oluşturduklarını açıklayan Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen, her zaman olduğu gibi bu zorlu süreçte de Aksigorta olarak acentelerinin yanında olduklarını belirterek; “Aksigorta olarak, mevcut duruma hep birlikte nasıl adapte olabileceğimizi değerlendirdik. Bu dönemde gelir kaybını minimize etmek, nakit akışlarına destek olmak, günlük hayatın devamlılığına ve boş vakitlerin değerlendirmesine olanak sunmak, acil sağlık sorunlarında tıbbi desteğe hızlı şekilde erişmelerini sağlamak amacıyla hazırladığımız bu paket ile acentelerimize destek olmak istiyoruz” diye konuştu.

‘KOMİSYON SİSTEMİMİZDE ESNEKLİK SAĞLADIK’

Nakit akışları ve gelir kaybına desteğin öncelikli olduğunu ifade eden Uğur Gülen, şöyle konuştu: “Acentelerimiz için sunduğumuz öncelikli destek, anlık nakit ihtiyaçlarını göz önüne alarak komisyon ödemelerini artık haftalık olarak gerçekleştirmek oldu. Aynı zamanda, acentelerimizin ana gelir kalemlerinden biri olan protokollerde hedef gerçekleştirme oranlarımızı düşürerek hedeflere ulaşmalarını kolaylaştırmayı amaçladık ve kazançlarını artırabilmek adına komisyon sistemimizde esneklikler sağladık. Öte yandan, bu zamana kadar kampanyada başarı karşılığında verdiğimiz Başarı Rüzgarı’nı müşteri taleplerinin azaldığı bu dönemde tüm acentelerimize hediye ettik.’’

Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen

TIBBI DESTEK HATTI, EK İNTERNET PAKETİ VE ONLINE EĞİTİMLE DESTEK

Bu süreçte evde kalmanın önemini bir kez daha hatırlatan Uğur Gülen, “Acentelerimizin hastaneye gitmekten kaçındıkları bu süreçte, acil sağlık ihtiyaçları için 7 gün 24 saat hizmet veren Tıbbi Destek Hattı’mızı devreye soktuk. Acentelerimizin evlerinde geçirdikleri sürede artan internet ihtiyaçlarına yönelik olarak, ek internet paketi desteği de veriyoruz. Aynı zamanda bu zorlayıcı dönemde acentelerimizin gündemden biraz olsun uzaklaşarak, moral depolamaları amacıyla Digitürk eğlence paketini hizmetlerine sunduk. Tüm bunların yanı sıra Aksigorta olarak, acentelerimizin eğitimlerini her zaman ön planda tutan bir şirket olduk. Bu sebeple sunduğumuz bir diğer destek ise online eğitimler oldu. Böylelikle acentelerimiz, evlerimizde olduğumuz ve vaktimizin nispeten daha bol olduğu bu süreçte, kişisel eğitimlerine harcayabilecek; internet ortamında kendilerine ve işlerine yatırım yapmaya devam edebilecekler” dedi.

Avatar

Esra Nur Mocu

esra@sigortacigazetesi.com.tr

İlginizi Çekebilir