‘Türk Nippon gücünü acentelerinden alıyor’

Güçlerini acentelerden aldıklarını söyleyen Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, “Acentelerimize verdiğimiz hizmet kalitesi bizim için her şeyden önemli. Onlar için farklılıklar yaratan dinamik bir yapı içinde hizmet vermeye çalışıyoruz” diye konuştu.

Üretiminin büyük bir kısmını en önemli iş ortaklarından biri olan acenteleri vasıtasıyla sağladıklarını söyleyen Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, gerçekleştirdikleri tüm teknolojik projelerle, aynı zamanda acentelerinin de hayatını kolaylaştırmayı hedeflediklerini ifade etti. Pamukçu, düzenledikleri kampanyalarla her zaman acentelerinin motivasyonunu artırmayı ve onlara ek kazanımlar sağlamayı amaçladıklarını kaydetti. “Acentelerimize özel olarak hazırladığımız kampanyalarımızda hedefimiz, şirketimize olan bağlılık duygusunu pekiştirmek dışında, çapraz satış imkanları yaratmak, sigortalı beklentilerine çözüm sağlamak, aynı zamanda da üretimde branş dengesini sağlamak” diyen Pamukçu, sözlerine şu şekilde devam etti, “Kampanyalarımızla ve değişik ürünlerimizle sahanın nabzını da tutuyor, verilen reflekse göre bir sonraki kampanyada izleyeceğimiz yolu daha da netleştiriyoruz. Kampanyanın üretim anlamında pozitif katkısının yanında, ürün çeşitliliğimizle de hem sigortalı hem de acentelerimiz arasında farklılığımızı ortaya koyuyoruz.” 

 

‘EN ÖNEMLİ DAĞITIM KANALIMIZ ACENTELER’

Türk Nippon Sigorta’nın acenteleriyle büyüyen genç, dinamik bir sigorta şirketi olduğunu bir kez daha vurgulayan Pamukçu, acentelerden gelen her türlü öneriyi şirket olarak hızlıca değerlendirip, inandıkları her iş için destek verdiklerini sözlerine ekledi. Yıl içinde acente sayılarını 1.000 adete çıkarmayı hedeflediklerini belirten Pamukçu şunları söyledi, “Şirketimizin en önemli dağıtım kanalını acenteler oluşturuyor. Acentelerimizi iş ortaklarımız olarak görüyor ve onları her şeyden çok önemsiyoruz. Şirket olarak bunun bilinciyle hareket ediyoruz. Üretimimizin büyük bir kısmını en önemli iş ortaklarımız olan acentelerimiz vasıtasıyla sağlıyoruz ve böyle de devam edeceğinin altını her zaman çizmek istiyoruz. Acentelerimize verdiğimiz hizmetin kalitesi bizim için her şeyden önemli. Şirket olarak, diğer şirket uygulamalarının dışında, acentelerimize karşı farklılıklar yaratan dinamik bir yapı içinde hizmet vermeye çalışıyoruz.” Pamukçu, acenteleri için her zaman yenilikler yapmaya ve acentelerini her daim ayrıcalıklı kılmaya devam edeceklerini de sözlerine ekledi.

 

‘FARK YARATMAYI SÜRDÜRECEĞİZ’

Teknolojik yatırımları hakkında da bilgi veren Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, “2018 yılında yapmış olduğumuz teknolojik yatırımlarımızı, 2019 yılında da devam ettiriyoruz. Aynı zamanda acentelerimiz için yeni devreye aldığımız TNS Kulüp sistemiyle, hedeflediğimiz ürünlerin satışını acentelerimiz için ayrıcalığa dönüştürerek, gerek acentelerimiz gerekse sigortalılarımız için fark yaratmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

 

‘SİGORTA SEKTÖRÜ OLUMSUZ ETKİLENMEDİ’

Ekonomi hakkında da açıklamalarda bulunan Pamukçu, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Kur değişiklikleri ve yıl içerisinde karşı karşıya kalınan diğer olumsuz tablolar, birçok sektörü olduğu gibi finans sektörünü de etkiledi. Ancak sigorta sektörünün, bu olumsuz faktörlerden en az etkilenen sektörlerden biri olduğunu ve tüm bunlardan yola çıkarak, sigorta sektörü ve şirketimiz özelindeki büyüme seviyelerinin, sektörümüzün ne kadar güçlü olduğunun bir göstergesi olduğuna inanıyorum.” Özellikle geçtiğimiz yıllarda sigorta sektörünün büyüme oranının, Türkiye’nin ortalama büyüme oranının üzerinde olduğunu vurgulayan Pamukçu, “2018’de böyle bir tablo görülmedi ancak tüm olumsuzluklara rağmen küçülme de yaşanmadı” dedi.

 

‘İHTİYACA ÖZEL ÜRÜNLER GELİŞTİRİLMELİ’

Sektörün istenilen hızda büyüyememesinin en büyük sebeplerinden biri olarak penetrasyon oranlarının düşük olmasını gösteren Pamukçu, “Sektörümüz dinamik yapıda ve rekabetin yüksek olduğu çok önemli bir sektör. Bu yapıyla yola çıkarak, penetrasyon seviyelerini yükseltmenin en temel yolunun zorunlu sigortaların artırılması, sigorta bilincinin küçük yaştan itibaren okullarda müfredatlara ilave edilerek aşılanmaya başlanması ve ihtiyaca özel sigorta ürünlerinin geliştirilmesi olduğunu düşünüyorum” şeklinde konuştu.

 

‘ÇAPRAZ SATIŞ İMKANLARINI ARTIRACAĞIZ’

Türk Nippon Sigorta’nın, geçtiğimiz yıl özellikle bireysel ve orta ölçekli işletmelerin sigorta ürünleri ile sağlık sigortalarına ağırlık verdiğini dile getiren Pamukçu, 2019 yılında da aynı alanlarda faal olduklarını ve bu branşlardaki ürünlerin satışına ağırlık verdiklerini vurguladı. Pamukçu, ayrıca 2019 yılında çapraz satış imkanlarını daha da artırarak, sigortalı beklentilerine çözüm getirmeyi ve aynı zamanda da üretimde branş dengesini sağlamayı hedeflediklerini söyledi. 

 

‘DENGELİ BÜYÜME POLİTİKASI İZLİYORUZ’

Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, “Türk Nippon Sigorta, dinamik ve profesyonel ekibi ile sigortacılık faaliyetlerine devam ederken, 2019 yılında da dengeli bir büyüme ile sektörde aktif bir oyuncu olmayı sürdürüyor. Şirket olarak fark yaratan ürünlerimizle sektörde ayrışma politikası izliyoruz”dedi.

 

‘DİJİTAL SİGORTACILIK SEKTÖRÜ BAŞKA BİR BOYUTA TAŞIDI’

Teknolojik gelişmelerin yaşamımızın her alanını etkilediğini ve bu gelişmelere ilginin hızla arttığını dile getiren Pamukçu, “İnternet kullanım oranı ve kullanıcı sayısı açısından dünyanın önde gelen ülkelerinden biri olmamız sebebiyle, bu gelişmelerin sigorta sektörünü de etkileyen birçok yönü olduğunu açıkça görüyoruz. Sigorta sektörü müşteriye hızlı ulaşma, poliçe düzenleme, hasar bildirimi, tazminat ödemesi gibi daha birçok konuda teknolojiyi yakından takip ediyor. Sektörün gündem konularının en önemlilerinden olan ‘dijital sigortacılık’kavramı ile içerisinde bulunduğumuz aşamalar farklı bir boyuta taşındı. Tüm bu gelişmeler, şirketimizin teknolojik projelerine yön verdi”ifadelerini kullandı.

4 Eylül 2019

İlgili Haberler

Yazarlar